MITT SMINK

Mamma beställde hem ett sminksett en gång på intenet som jag testade och blev helt kär i. Shercover heter det och går ofta på reklamen på tv shop. Den vita tuben är ett serum som man smetar ut runt ögon, näsa, ja vart man har sämst hud. Den ska verka i 2 minuter innan du kan appilicera concealer (den lilla burken) den finns i två färger beroende på din hudfärg. Sedan appilicerar du pudret,  som även är mineralpuder, med hjälp av en borste. Jag tycker om det jättemycket då det är täckande men ändå bra för huden, håller gör det också. Så detta är ett bra tips till er som vill testa nytt och bra smink :)
 
När jag tog studenten fick jag ett presenkort på make up store av mina kusiner. Jag köper aldrig dyrt smink för jag är inte speciellt insatt i det. Men till vintern är det sjukt värt att köpa en bra foundation. Köpte även ett puder också som man ska ha över. Man kan också bara använda pudret om man vill de. Detta smink hade jag tänkt använda när det blir vinter då det är väldigt täckande. Har bara använt det en enda gång men då blev jag jättenöjd med resultatet !
 
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0