MIN HELG.

I fredags mötte jagg upp Carolina på stan. Vi gick och shoppade lite väl mycket och sedan tog vi en lång och mysig fika innan vi åkte hem till mamma och pappa och åt världens godaste middag framför xfactor.
 
Lördagen bestod av födelsedagskalas för min lilla ängel felicia som fyllde 3 år. Kan inte fatta att hon är så gammal, kommer alltid att vara en liten bebis för mig. Efter mat, tårta och tusen hejdå pussar mötte jag upp fabian och lisa för att sedan ta bussen till köpingsvik där vi hade en hejdå fest med alla fina vännerna. åh vilken bra kväll
 
Idag har vi haft bakishäng på ikea med mat och inhandling av det sista till Oslo. Nu sitter jag i soffan och dricker jordgubbste och inväntar solsidan och sedan beck med mamma. 
 
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0