FINA FINA OSLO.

Tjingeling! Felicia här! Johanna ligger utslagen i soffan så jag tänkte vara en gullig sambo och blogga åt henne. Herregud vad snäll jag är ikväll då skärde till och med lök och diskade! Men tillbaka till Oslo jag tror att jag kan tala för johanna också när jag säger hur otroligt fin vår lägenhet är. Mycket bättre än förväntat! Idag har vi utforskat Oslos gator och fixat iordning i lägenheten. Det börjar bli riktigt hemtrevligt nu! Imorgon kommer våra 2 resterande sambos hit och familjen bli fulländad. Framåt kvällen vankas det finmiddag och inflyttningsfest, livet är rätt fint just nu! Sen ville jag bara säga att jag älskar Johanna så mycket att det gör ont i hjärtat! Och jag lovar dig Johanna att jag kommer krama dig när du saknar mamma ewa och resten av familjen .Ha det fint! PUSS  / F 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0