EN FRÅGA OM OSLO.

 
Hej kan inte du berätta lite om Norge. Era planer där, hur dina vänner är som du ska resa med osv! Kram
 
Fick en fråga igår som jag tänkte svara på angående Norge. Självklart kan jag berätta lite om hur vi har tänkt med Norge, Oslo. Vi får tillgång till våran lägenhet, en nyrenoverad tvåa mitt i stan, den 23 oktober men vi flyttar inte upp förrens fredagen den 26. Den är ganska liten så det lär bli trångt och jobbigt ibland men jag tror att vi kommer klara det kalasbra! Vår tanke där uppe är att jobba så mycket som möjlgt. Jag bryr mig inte vart jag jobbar vill bara tjäna pengar och testa på att bo i en stor stad långt hemifrån-. Tror att detta kommer bli det bästa äventyret, måste komma ifrån, skaffa nya rutiner och testa på att leva ensamma ett tag. Vi har lägenheten tills den 20 mars då det är tänkt att vi ska ut och resa.
 
Jag flyttar som sagt inte ensam utan med mig tar jag fyra utav mina absolut bästa vänner. Varenda en är helt underbara på deras alldeles egna sätt. Och jag tror att detta kan bli mer än bra!
 Vi börjar då med amilia,milla. Den mest godhjärtade människa jag någonsin träffat. Hon vill alltid hålla koll, ta ansvar när vi är någonstans. Min egna lilla extra mamma som alltid alltid vill alla väl. Fruktansvärt duktig frisör är hon också. Hon har dem finaste ögonen och det härligaste skrattet. Att vi sedan faktiskt är sysslingar är bara ett stort plus.
 
 
Felicia. Min andra hälft, min syster, min fruga min bästa vän. Hon kan gå in ett rum och skratta så helt plötsligt skrattar alla andra också. Hon smittar av sig, hon är fruktansvärt envis, rolig och omtänksam. Hon är en människa som det inte går att inte älska. Det finns ingen som känner mig bättre än Felicia.
 
Och så har vi Filppa. Fina filippa som är helt ovetande om hur snygg, rolig och underbar hon faktiskt är. Hon bjuder på sig själv och kan få vem som helst att börja gapskratta. Om ett skratt förlänge livet skulle vi bli 1000 år gamla för alla gånger vi gapskrattat tillsammans under de tre år jag känt henne.
 
Där har ni dem, mina sjukt snygga sambos. Världens finaste är dem och man kan ju inte mer än att längta ihjäl sig tills vi får bo under samma tak i ett annat land, i en storstad tillsammans. Hoppas du fick de svar du ville ha Anonym.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0