FLYGA HÖGT OCH LANDA HÅRT.

Har inte riktigt kommit in i vardagen. Som vi sa - känns kontigt att vara där och nu plötsligt här. Man glömmer bort det vanliga livet för ett tag man lever i sin egna lilla bubbla flera hundra mil bort. Och vad jag har ändrat min syn på livet. Innan var jag livrädd för att ta studenten, att ryckas bort från tryggheten som skolan skapar. Men nu vill jag bara ta på mig mössan och springa ut, jag vill träffa nya människor, se nya platser, resa jorden runt och bara slippa alla måsten. Jag vill kunna göra vad jag vill istället för att sitta inne och plugga på ett prov. Tänka sig vad man kan bli inspiererad av att träffa nya människor. 19 dagar kvar sen är jag där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0