UNDERBARA SOLIGA ONSDAG.




Har haft sjukt bra dag. Sov till tio och efter lite frukost med mamma åkte jag vidare till flisan för lite fikamys i solen i endast bikini & shorts (!!). Hansson tittade förbi och en stund senare bestämde vi oss för att åka ut med båten för att fiska. Myste på vattnet i över två timmar med lite fika och fiske. Dock var hansson den enda som fick någon firre, men vad gjorde det, njöt mest av solen & sällskapet. Tog mig sedan en powerwalk med ronjis och nu har jag tagit en kokhet dusch och ligger i min nybäddade säng och kollar på oth, längtar lite till helgens bravader och försöker hålla mig vaken till bb. Som sagt, BRA DAG

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0