NEVER STOP WALKING.



Efter tre lektioner och en lunch på 4kök tillsammans med carolina & jesper hämtade hansson upp mig och felicia för hemfärd (näradödenupplevelse). Väl hemma fixade jag mig lite innan lisa kom för att hämta mig. Vi åkte till felicia där det väntades grillmys, skön musik, alkohol och trevligt sällskap. Sådana kvällar kan vara dem bästa.

Idag är det lördag och det bokstavligen talat snöar ute. Sov till tio, gick sedan en lång promenad med alfons och nu sitter jag i soffan, nyduschad och kollar på honey. Ska in till stan i eftermiddag för lunch med mina fina flickor och kvällen lär sluta med en del alkohol då jag fått äran att ha carolinas lägenhet över helgen. Imorgon står söndagsmys med jesper på shemat ;*

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0