I DIDN'T SAY THAT IT'S GOING TO BE EASY. I SAY THAT IT'S GOING TO BE WORTH IT.



Kolla vad jag snodde av filippa, så fint jag och mina tjejer gjort. 74 jävla dagar kvar tills vi står i trappan och inväntar hjärtslagen för att sedan springa ut. Helt sinnessjukt. Världens bästa vår ska det bli, så det så.

Annars har jag varit i skolan och mest chillat för att vara ärlig. Åkte sedan hem till familjen pepparkaka för att mysa, pussa och prata igen två veckor med flisan tillsammans med lisa och ronja. Kom fram till att jag inte klarar mig utan er. Flisan hade köpt så mycket fint, blev så sinnes glad! Lovar att ni ska få se allt imorgon. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan invänta bb.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0