DON'T STOP BELIVING. HOLD ON TO THAT FEELING.



Onsdag: Satt i soffan i mjukiskläder, osminkad och drack kaffe med mamma när jag fick ett sms av felicia. "vi drar ut ikväll då". En timme senare satt jag och milla på hennes rum, drack vodka och vin och pratade mest om livet. Tog oss in till stan och KM, tog några cider innan vi deckade hos jesper med lite hamburgare från max i magen.

Torsdag: Började dagen med en fet frukost innehållande omelett, pannkakor, kaffe, oboy och mackor. Felicia och jag gick sedan in till skolan på vår lediga dag för lite projektarbete med filippa. Ska bli så sinnessjukt skönt när det är över. Tog sedan tåget hem och jag och jesper kollade på bigbrother med ronja innan vi åt lite kvällsmat och somnade till eurotrip♥

Fredag: Är helt jävla slut. Mina ögon går snart ihop. Sitter på min medialektion och har skrivit ihop en dålig analys om tre olika reklamfilmer som ska lämnas in idag. Längtar mest efter soffan och pizzakväll med mamma och pappa. VÄRT. men först ska det ätas lite staggbiffar i matsalen, en rörligbildlektion och sist men inte minst inhandlas lite födelsedagspresenter till mitt hjärta.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0