DET GÅR BRA NU.



Hoppade runt i min nya tröja glad för att jag gjorde engelska provet, för att solen sken och för att det var fredag. Tog med mig tove till en bakgård där vi satt ett bra tag, taggade våren och njöt av solen♥ Hann med ronja häng, milla häng och en fika med storasyster innan jag deckade hemma i soffan till en film med mamma och pappa. Älskade fredag.

Och visst har det skett en förändring, har bland annat klippt av mig mitt hår. Inte så värst mycket kan tyckas, men det anser jag. Men mina toppar är så lena att jag plockar med dem hela tiden och sedan har jag köpt nya högtalare till min dator vilket resulterar till hög musik och en irriterad mamma. Och pricken över i:et får jag snart reda på vad som gör min mage så förbannad hela tiden.

Sitter just nu och dunkar björnstammen och njuter återigen av att det är sol ute. Ska laga middag med mamma sen, vår favvo middag eftersom ingen annan är hemma. Ikväll ska det drickas alkohol med filippa hemma hos kalle och sedan vidare till byttan och imorgon kommer min älskade vän hem från thailand. Det går bra nu som man så fint säger.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0