TISDAG.


I brist på bilder bjuder jag ännu en gång på en balbild (jävla tjat) men den passar in här idag.

Idag har det varit en bra dag. En riktigt bra faktiskt. Hade en kanon dag på jobbet och fick sluta två timmar tidigare. Gjorde sedan lite ärenden och besökte solariumet en sväng innan jag hämtade upp flisan, körde lite cabbe, åt glass och njöt av vädret♥ Nu ska jag slinga mammas hår och sedan ska vi kolla på film.

Imorgon tar som sagt vår lilla milla studenten vilket innebär studenskiva för henne och sedan utgång. På torsdag ska flaket fixas och sedan ska jag iväg på en studentskiva hos min barndomsvän och på fredag är det min tur. Helt jävla sinnes vad det pirrar i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0