SOMETIMES I WAKE UP IN THE MIDDLE OF THE NIGHT WONDERING WHAT YOU'R DOING.



Dagarna liksom flyter ihop. Jag gör massa saker hela tiden för att slippa tänka, förrutom att sova då eftersom min hjärna total vägra. Har myst med en efterlängtad kusin, suttit på krögers med fina tjejer och haft picknick på vår äng med mina favoriter. Balbilder kommer då carolina har dem på sin kamera.

Idag har jag jobbat 7-16 och det gick kanon. Har så sjukt sköna arbetskompisar så denna sommaren, trots ett helvetes shema, kommer bli bra! Ska lägga mig och kolla på några avsnitt av pretty little liars nu innan jag ska iväg till felicia för att kolla på fotboll. Imorgon är det jobb och på onsdag tar älskade milla studenten, livet går i ett nu men tur är väl det.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du?

vad har du för planer till hösten?

2012-06-11 @ 18:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0