ALLT SOM ÄR KÄRLEK ÄR DU.

 
Hjärtat är bra konstigt. Där inne finns så många känslor, minnen och så mycket kärlek. och på den andra halvan där finns du. Du & jag. Tillsammans. Där finns du och jag omslingrade i varandra i soffan tittandes på the big bang theory då du retade mig för att jag inte kunde intro låten trots att vi sett nästan alla avsnitt. där är du och jag inne på ica och väljer chips då jag vill ha ost och du inte. Där är jag i din säng på morgonen medans du sover, i din tröja nersprutad med din perfym räknandes av dina födelsemärken på ryggen. Där är du och jag på kvällsprommenaderna runt stensö med saga pratandes om livet. Du och jag hemvinglandes från vallen innan jag på riktigt fick kalla dig för min. Där är du i klassrummet då hjärtat slog dubbla slag varenda gång jag mötte din blick. Där är vi i din säng skrattandes åt ingenting tills tårarna sprutade. Där är jag i din säng på natten då jag vaknade direkt du inte höll om mig. där är jag som alltid ville vara nära dig. där är dina ögon som är dem finaste jag vet. Där är allt som är kärlek, där finns du. Alla kramar, alla pussar, alla ord, alla minnen vi har tillsammans. Allt är där samlat på ett och samma ställe. Där är du & jag, tillsammans utan två krossade hjärtan. Men kanske kan två brustna hjärtan hela varandra, kanske kan dem inte. Men en sak är säker, jag kommer alltid att älska dig hur ont än hjärtat gör.
 
Tack för att du visade mig vad kärlek var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0