MITT 2011.


Januari
Firade in det nya året med fina tjejer och alkohol, lite för mycket kanske men kvällen blev tillslut lyckad. Kakan fyllde 18 och vi hade en sjuk födelsedags fest här. Ronja var näst på tur och spenderade en trevlig kväll hemma hos lisa med skönt folk. Carolina flyttade även hemifrån och jag spenderade rätt mycket tid åt fotbollen.



Februari
Denna månaden spenderades med nötterna ovan bland annat, sjuka klassfester, kvällar och förfester med fina människor. Hade även överraskning för Filip på hans födelsedag, sinnessjukt rolig kväll. Spenderade också många mysiga kvällar med mina fina plus att jag tillbringade oändligt många timmar till vampire diaries..



Mars
Flisan fyllde 18 spenderade hennes kväll med förfest och sedan på sandra, en sjukt lyckad kväll! Åkte upp till stockholm några dagar med klassen för att mysa på stan, kolla på olika sevärdigheter och hänga med johan och andreas. Emmabodas rugbyfest ägde rum med rebecca & fiona, kan varit en av årets roligaste fester med alldeles för många mintushottar som slutade med pan-pizza på köksgolvet.



April
April var en bra månad, fyfan. Åkte till danmark med laget på träningsläger några dagar, köpte upp alkoholutbudet på netto och spelade alldeles för mycket fotboll. Jobbade även på brännan då det var sjukt varm ute. Hade även årets första grillfest som slutade med spykalas för vissa. Sist men inte minst fyllde jag 18, firade det med middag och drinkar på krögers och sedan en galet rolig utgång på årets första vallen på valborg.





Maj
Började månaden med myskväll med filippan och flisan, åkte sedan till stockholm för att shoppa, festa och mysa. Lätt den bästa stockholmsresan vi har gjort. Tog även körkort och var just då lyckligast i hela världen. Spenderade även många kvällar på vallen som nybliven 18 åring och njöt mest utav våren.



Juni
Världens bästa månad, nästan. Det var studenter, x-antal utgångar på vallen, mysiga kvällar, skolavslutningar och hallon shottar. Firade midsommar i stugan med mina fina plus stockholms killarna, väldigt lyckad kväll som slutade med fyllesms och köttbullemackor. Och för det bästa av allt: siesta! OslagbRara dagar med mina två absoluta favoriter, helt klar det bästa på hela månaden.



Juli
Spenderade mycket tid på öland, solade och myste. Amilia fyllde 18 och hade en galet rolig födelsedagsfest i hennes sommarstuga. Det var även utgångar, myskvällar och poolhäng som gällde. Flisan och jag åkte upp till göteborg för en vecka med fotboll, liseberg, utgång och annat mysigt. Stört rolig vecka!



Augusti
Spendernade även denna månaden många mysiga dagar på öland. Jobbade även en del under denna månaden, tappade bort mitt pass och fick panik och spenderade sjukt mycket tid hos ronja då hon var ensam hemma i en vecka. Gjorde även en hel del utgångar och myste med mina fina. I slutet åkte vi tjejer till sunny beach - den bästa veckan i mitt liv. punkt och slut



September
Lisa fyllde äntligen myndig vilket firades med förfest och utgång, väldigt lyckad kväll. Njöt av det sista av sommaren med sista utgången på vallen med felicia och filippa, klunkade sju olika sorters alkohol på 45 minuter och dansade tills vallen stängde.



Oktober
Hösten kom och spenderade väldigt mycket tid till att festa. Vi skapade qvös, hade en galen första fest på västerport, tove fyllde 18 vilket firades med grisbilden på mig och filippa och utgång på palace. Tove och Erika styrde även med en 18 års fest som var väldigt rolig. Hade även en sjuk fest hos felicia där alla fick lite för mycket av det goda, spenderad även mycket tid med mina fina.



November
Tog ett uppehåll från fotbollen, spenderade tid med mamma och fikade med saknade vänner. Hade en väldigt dålig vecka, firade min underbara kusin och sist men inte minst fyllde kalle år vilket firades med middag och alkhol och avslutades med tända ljus med mina favvisar.



December
Mysig månad med julgodisbak med felicia och filippa, festande hos milla och sedan amigo och julklapps race med mina fina för att säga hejdå till milla som drog till usa. Firade jul med min fina familj plus släkt och spenderade sista timmarna på året tillsammans med jesper.

2011 har varit ett sjukt bra år när man ser tillbaka. 18 år fyllda, körkort, siesta och sunnybeach är ju absolut höjdpunkterna. 2012 lär ju bli lika bra då det är vår tur med student & bal, läskigt men sant !


Kommentarer
Postat av: Elena

Verkar som att ni hängde mycket på DGV. Åkte på semester till Sunny 2010 och hängde på DGV varje kväll. Var också roligaste veckan i mitt liv så jag valde att åka tillbaka 2011 efter studenten och jobba på DGV. Alltid något du kan testa på om du känner att du verkligen vill tillbaka. :)

2012-01-02 @ 21:53:35
URL: http://autonomous.blogg.se/
Postat av: Amilia

Jag börjar typ gråta när jag läser det du har skrivit och tittar på bilderna. Jag vill tillbaka till vissa tider, 2011 har verkligen varit ett bra år. Men 2012 ska bli BÄTTRE! :D<3 miss you

2012-01-03 @ 03:19:26
Postat av: johanna

lilla millis, saknar dig också hoppas att du har det super där borta i usa <3

2012-01-03 @ 13:40:05
URL: http://johannnnnnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0