SÖNDAG.



Måste hitta en hårring! Vill både ha en i guld och silver eftersom jag blivit besatt av låga toffsar, är så skönt att slippa ha håret hängandes eftersom att mitt har blivit så slitet.

MYSIG SÖNDAG. Har inte gjort något värt att nämna, bara slappat och det har varit så sinnessjukt skönt. En middag med familjen + farmor har i alla fall hunnit med samt en lång promenad med alfons. Ser faktiskt fram emot denna veckan med myskvällar 2x och på torsdag åker vi till polen! Mer om det senare.

Ska i alla fall avsluta min söndag med grönsaker & dipp framför wallander med mamma. Men först ska jag hoppa in i duschen och kolla några pretty little liars avsnitt.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt den?:=

2012-02-01 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0