SOME SORT OF WINDOW TO YOUR RIGHT. AS HE GOES LEFT AND YOU STAY RIGHT.


oh lite sommar och pizza NU TACK

Kom hem för ca en timme sedan, tolv timmar hemifrån och åtta utan mat. Höll på att dö av hunger kan jag tala om då jag äter iprincip hela tiden..Satt hur som kvar i skolan och skrev på mitt tal gick sådär om jag ska vara ärlig men tanken var god. Har sedan simmat en timme med milla, bastat och myst med massa prat om livet & framtiden och nu sitter jag halvt utslagen i soffan. Somnade halv två i natt då jag låg och kollade på the big bang theory och kunde bara inte sluta titta!! Ska i alla fall inte röra mig från soffan och mina kiwisar ikväll.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0