SJUK.



Efter både sms och komentarer om hur kass uppdateringen är här utav mina två störsa fans (enda?) kände jag mig illa tvungen att uppdaera. Men jag har haft mina skäl. Har legat i feber och fetaste förkylningen sedan i lördags och den största ansträningen har varit att svälja fler panodiler då någon opererat in knivar i min hals.

Kände mig lite piggare idag, försvann dock då jag skulle ta en minipromenad för att få känna dagsljus ett misstag då den promenaden slutade i en powernap i 3 timmar och feber. Mår lite bättre nu då mamma tvingat upp mig ur sängen, tryckt i mig lite glass och nypressad apelsinjuice samtidigt som vi kollat på tv. Mysigt

Känner mig otroligt raslös men det finns inte en chans att jag orkar gå i skolan, blir seriöst utmattad i kroppen av att gå upp och hämta mer dricka (mamma har nu köpt sådana där festisar jag hade när jag gick på fritids) eller gå på toa. Förresten har jag laddat ner pretty little liars och FYFAN vilken bra serie säger jag bara. Har snart kollat klart hela säsongen och som den serienörd som jag är, är jag i extas! Glömmer nästan bort hur ont i huvudet jag har = se värd.

Hörs mer när jag inte nyser 37 gånger under en film.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0