OCH JAG TÄNKTE PÅ ALLA DRÖMMAR MAN DRÖMT. HUR DE SAKTA MEN SÄKERT DÖTT UT.



Idag satt jag och mina fina kompanjoner ovan och pratade om livet. Vi satt i de där rummet så länge att vi glömde helt bort att vi ens befann oss i skolan och egentligen hade lektion. Men det gjorde ingenting för ibland behöver man prata, om hur livet förändras på en sekund, hur människor förändras och om framtidsplaner. Denna sista tiden ska bli den bästa med roadtrips, siesta, bal och student. Alla fina i skolan gör dagarna så mycket lättare.

Avslutade dagen med ett efterlängtat donken besök, så stört värt. Åkte sedan hem och mötte upp mamma för att handla och det tog inte fem minuter innan jag deckade i soffan när vi kom hem. Har ätit lite nu och tänkte bege mig till lisa för lite myskväll. Mår så fruktansvärt illa pga min mage men försöker att tänka bort det så gott det går, trycker i mig panodiler och hoppas att det blir bättre. Imorgon kommer jeppis hit för ännu en myskväll.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0