LET'S PLAY A GAME YOU AND I. THE ONE THAT FALLS IN LOVE FIRST LOOSE.



Tillbringat dagen på nybro open med hanna, med filippa och måns,  med mamma och pappa och med några fika-stop hemma hos mormor och morfar. bra dag! Har precis tryckt i mig en fet pizza och inväntar nu filmmys i soffan, ovanligt? Nej men sjukt skönt är det i alla fall.

Förresten vaknade 04.03 i natt för att vara exakt, hade ju tänkt se hockeyfinalen men hann se förlängningen och det var det viktigaste, blev nästan rörd för att dem blev så glada över vinsten. åh. Annars börjar jag få en fet ångest inför skolan, att det är min allra sista termin på stagg, att JAG tar studenten om ett halvår. skräcklycka skulle jag kalla det



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0