DU SA DU BEHÖVDE TID, DU HADE TID.


Nya skor från Din Sko ¨

Hade en jätte mysig kvälll igår med mina tjejer och som sagt, ett perfekt avslut på detta lov. Känns helt sjukt att skolan börjar imorgon, att jag nu haft mitt allra sista jullov, någonsin. Får i alla fall träffa mina fina klasskompisar och helgens planer är inte fyskam, så lite positivt är det väl. Har för övrigt en fruktansvärd mensvärk som plågar mig samtidigt som jag städar mitt rum och dunkar musik för att försöka bli lite pepp på tillvaron. Ska slänga i mig lite frukost nu!

Fick en sådan ångest inför min balklänning för några dagar sedan, har vetat exakt hur jag vill att den ska se ut men inte hittat någon passande bild men för några dagar sedan räddade weheartit mig. Hittade den perfekta bilden så om någon timme ska jag ner till sömmerskan för att visa bilden och lite, hoppas även att jag ska få med mig felicia. Och ikväll ska ronja äntligen färga min hemska utväxt ! tack gode gud


PUSS+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0