DON'T STAY BUT NEVER GO AWAY.



Har börjat fundera på om jag är sjuk. Sova-hela-tiden-helst-hela-dygnet-syndrom. Somnade innan klockan tio igår, sov hela natten, kom hem dödstrött sov två timmar, tvingade upp mig själv för att träna med milla och nu sitter jag här och somnar snart sittandes bland hårföner och plattänger!

HUR SOM imorgon är det fredag vilket betyder några timmars skola, donken käk (!!!!!), förfest och sist men inte minst utgång med lite härliga tjejer. Känns som om det var evigheter sedan jag festade nu på riktigt. Ska äta lite kvällsmat nu, vet ju någon som kommer somna innan klockan tio ikväll..

Ni får i alla fall ha en bra helg!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0