SOME MISTAKES ARE TOO FUN TO ONLY MAKE ONCE.


Finns det något bättre än att komma hem och mamma har lagat middag? svar nej.

Okej det var inte det jag skulle säga, skulle mer berätta om min dag. eller om min natt. Har drömt mardrömmar hela natten, mitt röda täcke var helt plötsligt blod och alla mina vänner bara försvann i ett mörkthål..vaknade halv fyra svin hungrig och kunde inte somna om, där låg jag i några timmar, trackade folk på sms, käkade ballerina kex och kollade på the big bang theory innan jag tog mig till skolan för en lektion & lite curryfirre. En bra dag faktiskt.

NU: tro det eller ej men jag ska plugga. Ett svenska tal ska skrivas, ett naturkunskaps prov ska pluggas in och en engelska c debatt ska nötas in. GOOD LUCK.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0