SAVE TONIGHT.



Igår var en bra dag. Efter några lektioner och forsseri i matsalen av tacos cyklade jag och filippa in till stan. Shoppade en hårring (äntligen, finns på h&m nu) och mat innan vi gosade ner oss i filippas säng till the notebook och vaknade upp någon timme senare och tvingade killarna att laga middag. Åt och drack i några timmar innan vi intog palace och efter en utav de bästa kvällarna där somnade jag gott bredvid jeppis♥

Idag har det varit lite morrgonmys i form av omelett, kaffe och the big bang theory innan jag mötte upp milla för lite mc donalds mat, gos i hennes säng och sist men inte minst provning av min balklänning. Nyvaken från en två timmars powernap nu och ska äta räkor med mamma. mysig lördag.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Filippis

Åhå!! Hur blev balklänningen?? Skicka bild:*

2012-02-11 @ 22:51:56
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0