NÄR STADEN SNÖAT ÖVER OCH GÅRDEN BLIVIT VIT. DÅ VET DU ATT JAG DRÖMMER, JAG DRÖMMER DIG HIT.

De senaste dagarna har jag

´
hunnit med en utgång med mina fina tjejer från klassen, de ovan + erika och flisan, alkohol i mängder och en väldigt trevlig kväll på km. sjukt värt


Pussat på flisan med en fika på fiesta med fina tjejerna, satt där hur länge som helst och fikade, snackade om livet och hade det allmänt mysigt. Flisan lämnar ju oss för thailand i två veckor så lite hejdå-mys var välbehövligt♥ som jag kommer att sakna henne



Och sedan ett litet leende, har faktiskt en veckas lov framför mig och efter denna veckan (är inte van vid att plugga..) känns det otroligt skönt. Har dock en engelska c upg att skicka in innan jag kan ta helg. Ska ha en lugn och mysig helg. Detta inlägg var mest tillägnat tove som skickat flera hot-sms om att jag måste skriva här så jag vet att du läser detta nu och jag hoppas att du får en underbar vecka i värmen♥


PUSS

Kommentarer
Postat av: tovis

TACK!!!<3

2012-02-17 @ 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0