"IF I'M GOING TO FEEL GUILTY ABOUT SOMETHING. I'M GONNA FEEL GUILTY ABOUT THIS"



Ligger och myser till senaste avsnitten av vd, dör lite här och var men kan inte bestämma mig om det spårat ur eller blivit bättre. Har hur som helst hunnit med mycket denna söndagen. Städat mitt rum och satt upp min gamla himmelsäng som mamma hittade, gått en lång runda med alfons i solen och nu har jag precis varit och tränat. En fika hos farmor och en promenad med ronja ska också hinnas med innan denna kväll avslutas med wallander.
Håller förresten på att ladda ner breaking dawn part 1  (!!) kan ju vara den enda vampyrnörden som inte sett den än, kom inte för mig att se den när den gick på bio och blev lite extas när jag såg att den gick att ladda ner! wi

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0