I WILL TELL YOUR STORY IF YOU DIE. I WILL TELL YOUR STORY AND KEEP YOU ALIVE.



Sitter dagligen och stirrar på alla sommar bilder. Bruna ben, jordgubbar till frukost, vakna av att solen skiner i sommarstugan, utgångar på vallen. Känns inte så långt kvar nu tills balen och studenten. åh

Vaknade av solsken för andra dagen i rad, finns nog knappast inte någon bättre känsla. Alfons och jag har haft våran dagliga morgonprommenad och nu sitter jag ny duschad och ska alldeles strax käka lite lunch med pappa. Vid tre ska jag åka in till stan för att först möta upp filippa för en mysig fika och sedan jesper för lite fredagsmys.
Imorgon fyller även min fina mormor år♥ vilket betyder tårta och pusskalas med kusinerna i nybro. Fårse vart kvällen spenderas sedan. Nu ska jag föna mitt hår innan maten! Hoppas ni får en fin helg

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0