SVAR PÅ TAL

Fick för ganska längesedan en fråga här om vad jag ska göra till hösten. Den där frågan som man får höra 1 miljad gånger från det att man börjar trean tills man tar studenten. Och mina planer förändrades ganska drastiskt i våras. Hade som plan att stanna här, kanske flytta in till stan och söka jobb för vi tjejer har bestämt oss för att göra en riktig lång resa i vinter/vår. Men nu tar jag förhoppningsvis mina tjejer under armen och flyttar till Oslo där vi ska bo och jobba några månader. Jag känner att jag inte har så mycket kvar här att göra. Jag vill prova på och se nya saker och Norge kan vara en bra början. Det är många frågetecken kring hösten, många drömmar och viljor som ska igenom men så länge jag har mina flickor vid min sida kan inget bli fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0