LONG TIME NO SEEN.

 
Förra veckan mötte jag upp en saknad carolina inne i stan för en snabbfika och lite uppdatering om vad som händer i våra liv. Efter det mötte jag upp tjejerna för ännu en fika på 4kök och premiären av snabba cash 2, som tyvärr var en stor besvikelse.
 
 
Har även hunnit med att hajka med fina vännerna från klassen. Hade en sådan där galet rolig/mysig natt som man bara kan i fina vännernas sällskap. Magmusklerna fick sig även lite träning då jag mest skrattade hela tiden.
 
 
Körde ut till en sjö härromdagen med mina fina vänner för att nattbada, prata om allt mellan himmel och jord på bryggan och bara mysa innan vi körde hem till flisan för lite hamburgare & pommes och en nostalgi tripp tillbaka till högstadiets fina dagar.
 
 
I tisdags satt vi ett gäng från klassen vid slottet. Vi grillade, pratade och bara mös tills klockan blev lite för mycket och flis och jag somnade gott hemma hos ronja tillsammans med lisafisa.
 
 
Gårdagen bjöd på utgång med gamla vännerna. Efter lite vinpimplande hos filip, uppskrapade ben och aggressionsutbrott kom vi äntligen fram till km. Somnade sedan gott med mina fyra tjejer efter att ronja och jag suttit ute alldeles för länge och pratat om livet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0