don't ask me, i never tell

Goddag lördag. man glömmer lätt bort vilken dag det är i arbetslösheten. Men här finns ingen ångest, räknar mer ner dagarna tills jag får sätta mig på ett flyg tusen mil bort där det enda problemet som finns är hur man ska hinna ta en powernap innan förfesten. Hur som helst så har jag som vanligt tagit mig en pw därefter ätit frukost, duschat och städat mitt rum. nu ligger jag i min säng och kollar på vd. vad annars?
 
Ikväll ska jag som sagt äntligen få träffa mina flickor. En myskväll utan dess like. Vi har blivit lite som en familj, vi har gått igenom så mycket tillsammans och denna sommaren har nog alla varit lite trasiga vilket vi botat med att umgås mest hela tiden. Som lisa sa "när jag är med er tänker jag inte ens på det" finare än finast är dem. Nu ska jag laga middag tillsammans med mamma pusss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0