DETTA HAR HÄNT SEN SENAST

 
Har milla satt saxen i mitt hår och kapat av det. Bara sådär. Känns väldigt bra då det är fräscht och mina toppar är hur lena som helst. Trodde aldrig att jag skulle våga och det tog några dagar att vänja sig, men jag måste erkänna att jag är riktigt nöjd!
 
 
Den årliga emmabodafestivalen har ägt rum och fyfan vad roligt jag hade. Skrattade tills tårarna sprutade, drack alkohol i mängder, lyssnade på hur bra musik som helst, ramlade runt bland tält, åt kebabtallrik, blev hög på värktabletter, drivit sönder om danskar med milla tills magen krampade, skedat, haft bakismys, rökt vattenpipa och haft det allmänt jävla roligt!
 
 
 
Och så kom det en full idiot trillandes ur publiken på mitt lilla lillfinger så att det gick av och jag fick gå till sjukstugan. Har haft fruktansvärt ont i det lilla fingret och levt mest på värktabletter. Fick sjukskriva mig från de sista 8 jobbdagar jag hade kvar och jag trodde aldrig att jag skulle säga detta men; jag saknar mitt jobb!!
 
 
Mamma och pappa tog med sig sin sjukskrivna dotter för att spendera några dagar i sommarstugan tillsammans med kusinerna. Och fyfan vilket rehab. Sovit länge, solat och badat hela dagarna, ätit gott på kvällarna, spelat plump & yatzy, långa promenader vid vattnet, hämt mat och hyrfilm och bara haft det allmänt mysigt. Jag bara älskar det stället
 
 
Flyttade in hos frugan min i fredags. Hade myskväll med pizza och solsidan, sov 13 timmar, flängt hit och dit, satt upp ballonger och serpentiner, fixat med musik och allt som ska fixas innan hon ställde till med ett high school/collage party. Dansade runt som en nörd med underbara vänner hela natten till high school musicals "together". Bugar & bockar för en alldeles för fin kväll
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0