TORSDAG.


Åh kolla vilken nostaligbild jag hittade på skoldatorn. Emmabodafestivalen 09

Hinner inte riktigt med i tempot. Dagarna bara går och jag står och kollar på, exakt så känns det. Igår var det i alla fall grillning hemma hos mia med lite fina flickor efter ett x-antal roadtrips med milla & flisan. Åt gott på kvällen och hade det riktigt trevligt som vi alltid har. Låg uppe halva natten och bölade till pearl harbor så idag är jag lagom trött.

De flesta tar påsklov, dock har jag ett arbete kvar att lämna in plus ett nk prov att skriva innan jag kan fira in påsklovet med lite bio med några i klassen. Ska sova hos jesper sedan och imorgon ska jag vara en snäll flickvän och kolla på hans match klockan 10.00 men med en felix och lite kaffe ska det gå.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0