TORSDAG.



Har knappt några lektioner alls i skolan längre. Idag stod engelska seminarium och en naturkunskaps lektion på shemat innan vi gick in till stan för att titta på den hms nya kollektion fashion against aids. Hittade ett jättefin kjol som jag ska köpa imorgon! Har spenderat hela eftermiddagen tillsammans med flisan och ronja. Färgade hennes hår rött (se bilden, så sjukligt snygg vän jag har), ätit vitlöksbröd och myst. FINA TJEJER.

Min kväll har jag spenderat i soffan tillsammans med glass och ice age. Min humor rakt igenom. Ska lägga mig i sängen och kolla igenom missade bb-avsnitt nu då jag är jättetrött. Fredag, sovmorgon och 18 års fest gör det lite lättare att stiga upp imorgon.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0