LIVET ÄR FINT.



Livet är faktiskt jävligt fint. Men jag är så frukstansvärt dålig på att stanna upp och njuta av min tillvaro istället för att bara köra på. Denna tid är den tid jag ska kolla tillbaka på och önska att få tillbaka. Jag har så jävla mycket att se framemot. Min födelsedag. Utgångar på vallen. Mysiga sommarkvällar på krögers. Cypern. Siesta. Balen. Studenten.

Jag känner att det är dags att njuta lite av denna våren för en sådan oslagbar vår som det kommer att bli, den kommer aldrig att komma tillbaka. För jag har faktiskt finaste killen, de bästa vännerna och den mest underbaraste familjen. Jag tar studenten om exakt 2 månader och sedan kan jag iprincip göra vad jag vill med mitt liv. Man måste uppskatta det man har här i livet, de stora som små sakerna och stanna upp och njuta av tillvaron ibland. Annars är det ingenting värt. Och jag vill inte titta tillbaka på denna tid och ångra att jag inte uppskattade tillvaron tillräckligt mycket. Livet blir faktiskt vad man gör det till.

Denna veckan har jag fullt upp med livet så jag återkommer när jag landat här hemma igen, runt fredagkväll skulle jag tro.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0