IS IT WORTH IT?



Hej mina vänner! Har inte skrivit på ett tag då jag mest njutit av att ha mitt allra sista lov någonsin, lite sorgligt. Har mest sovit, kollat på olika filmer, tränat lite, umgåts med fina vänner och jobbat. Men det har hänt tre roliga saker:

  • Jag har hittat min studentklänning. Inte alls en sådan som jag egentligen ville ha men kunde inte motstå ryggen på klänningen. Beställde den i alla fall för någon dag sedan så jag hoppas att jag får den i brevlådan tills nästa vecka. Börjar kännas verkligt nu, att jag faktiskt ska ta studenten om två månader.
  • Jag har fått se min balklänning. Sådan ångest som jag har haft över denna klänning är obeskrivlig. Har alltså sytt upp min hos en sömmerska och lämnade bara in en bild och valde tyg och såg den första gången på riktigt i söndags. Och jag är kär, den blir bara finare och finare ju mer jag kollar på den. Åh 6 juni kan inte du bara komma nu på en gång?
  • Och sist men absolut inte sist: om 36 dagar befinner jag mig tillsammans med milla och flisan en vecka på cypern. Satt hemma hos mig i extas över att vi funnit en resasjukt billig resa + tågbiljetter upp till stockholm. Och rätt som det var så hade vi klickat hem resan utan mening! Men det löste sig med pengar och allt så nu räknar vi bara dagarna, så galet roligt ska det bli.

Annars sitter jag just nu i soffan mätt i magen efter lunch och ska strax fixa iordning mig. Har både hunnit jobba och träna idag vilket jag känner mig otroligt stolt över, hehe. Vid fem tiden ska jag bege mig bort till flisan för att sedan åka vidare till Filippa där det vankas grillning och mys hela kvällen. Imorgon är det även qvös fest med tema pearl harbor, satsar nog på att bli en japan eller något och ett besök hos farbro doktorn. Nu är ni uppdaterade om mitt liv.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0