BURNT LUNGS, SOUR TASTE. LIGHT'S GONE, DAY'S END.



Bilden består av jag och min pilot innan vi tog oss över till öland för att dricka, spela beerpong och dansa halva natten lång. Lite mycket alkohol men dock en sådan trevlig kväll som avslutades med två slitna soldater i varsin säng. Igår spenderade jag och min bakfylla lite kvalitetstid på staden med mamma och syster i form av en lunch på 4kök. Mötte sedan upp jesper för lite lördagsmys. Sov konstant i fyra timmar, kollade på film och åt chips var det som vår energi räckte till.

Nu har jag minsann storstädat hela mitt rum, bytt lakan och dammsugit. Klappar mig lite på axeln. Ska dricka lite kaffe med mamma och pappa nu innan jag välförtjänt ska krypa ner i min säng tillsammans med mina ostbågar och kolla igen alla missade bb-avsnitt. Ikväll ska det mysas och käkas lite ben&jerry med fina flickorna, kan inte avsluta detta lov på ett bättre sätt. Har faktiskt ingen söndagsångest då denna veckan kommer bestå av födelsedagsmys för jesper i form av grillning och utgång, lediga dagar, arbetsinterjuv och släktkalas för lilla mig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0