SVAREN ÄR EN VISKNING I EN VÄRLD LÅNGT BORT.



Fick ett samtal av mamma igår att carolina var på väg till akuten med ambulans och att hon skulle ringa mig när hon visste mer. Tillbringade tiden med fina vänner, ben & jerrys och en film. Låg sedan i soffan halva natten och gosade med alfons tills mamma och dem kom hem. Visade sig att hon fått en rejäl smäll i sin match och därmed en spricka i benet/foten. Har alltså inte sovit mer än 3/4 timmar i natt - totalt slut.

Ska krypa ner i soffam med min förkylning tillsammans med carolina och hennes onda ben för att lära henne kolla på världens bästa serie,vampire diaries. Farmor var här innan så har tryckt i mig fika. Ikväll blir det träning om min förkylning plus hosta tilllåter det vilket jag hoppas för imorgon är det match som gäller. Nu ska jag ta hand om min halvt handikappade syster ♥

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0