SJUK.

Det blev ingen träning igår. Blev bara sämre och sämre på kvällen och inatt vaknade jag av något som kändes som om mitt öra sprängdes. Har haft ont hela dagen och det känns som om jag flyger flygplan. Kom nyss hem från vårdcentralen där det efter mycket om och men konstaterades att jag hade öroninflammation. Dock inte den vanliga då trummhinnan går av och man måste äta pencilin utan att trummhinnorna var väldigt böjda och vätske fyllda och kan gå av när som helst.

Hur som helst har jag fått utskrivet något som ser ut som ett nässpray för att få bort vätskan i öronen och sedan smärtstillande för att jag ska tömma öronen på vätska, ni vet när man håller för näsan och blåser utåt, fyra gånger om dagen. Så kill me, det gör så fruktansvärt ont. Har det inte blivit bättre på fredag måste jag tillbaka.

Alltid är det något, får verkligen hoppas att detta blir bättre för det gör så jävla ont och jag hör nästan ingenting. Ska krypa ner i sängen framför vampire diaries nu (ovanligt) och ikväll ska jag kolla på tjejernas match om jag orkar och sedan ha idol mys med familjen.

ja det är nu ni ska tycka synd om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0