SET FIRE TO THE RAIN.



Har efter omständigheterna (mitt humör) haft en fin helg. började med liten roadtrip med lisafisa, satt på en brygga och pratade i någon timme tills vi åkte hem till mig och la oss i sängen för några avsnitt vampire diaries.



Var på marknad med mamma en stund på dagen bara för att liksom. Bestämde sedan med lisafisa att festa och efter mycket om och men hamnade vi hemma hos julia med ett gäng tjejer på förfest. Mycket trevlig natt dock valde jag och lisa att nattkäka istället för att dra vidare. Lite för mycket alkohol och lite för sugna på mat..



Vaknade upp halv ett idag och tog tag i mitt liv. Städade hela mitt rum (innan kunde man inte gå på golvet för alla kläder), bytte lakan, damsög, torkade ja allt man kan tänka sig. Är helt slut nu, ska ut och springa en runda för att se hur förkylningen känns och ikväll ska jag kolla på idol.

där har ni min helg, hoppas på bättre humör typ nu genast. Hatar att hata allt. Pappa tyckte att jag skulle ha en boxningssäck i rummet som jag kunde "lägga mina känslor på" när jag behövde det. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0