OCH JAG VILL BARA KÄNNA HUR DET KÄNNS. TÄNKA TILLBAKA OCH BARA MINNAS NÅN SEKVENS.



Jo men jag lever. Fick höra av söta filippa att jag var duktig på att uppdatera måste motvilligt erkänna att jag inte är de. Men här kommer en liten uppdatering om vad som hänt i mitt händelserika liv sedan sist.

Fredagen bjöd på utgång med fina tjejer, laddade upp med mc donalds och lite stadshäng. Korkade sedan upp med fina fruktdrinkar, skön musik, "jag har aldrig" och ännu lite mer fruktdrinkar. Tog oss sedan till palace, dansade, drack och hade det trevligt tills jonas snällt nog körde hem oss och jag deckade bredvid lisafisa.

Gårdagen bjöd på den fetaste powernapen i soffan på väldigt länge för att sedan spendera kvällen hos frida tillsammans med jonathan och jesper. Lagade misslyckad tacos, hyrde ett antal filmer, gick en promenad och somnade ett x-antal gånger på soffan.

Idag har jag och jesper bara chillat, kollat på film och käkat middag för att sedan ta en roadtrip in till staden. Kolla på fotboll och sjunga nostalgi låtar med en fin hanna var ett bra avslut på en bra helg. Att tjejerna slog ifk kalmar med 3-1 var ännu bättre. Ligger just nu nerbäddad i soffan och äter vindruvor och skrattar till timeout tillsammans med mamma och pappa.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0