IT'S COLD AND IT'S BROKEN.


älskar felicias imitation av james bond , filippas försök att se farlig ut och mitt försök till att se pepp ut men förblir en skabbig tjej som inte duschat de närmaste dagarna. Men precis här var jag så jävla lycklig.

Provat ut min studentmössa idag (kan jag sluta tjata??) så fin, rosa och allt. (och nej hela mössan är inte rosa som mamma frågade i panik). Kom precis hem från träningen, har duschat och ska nu äta gröt. Såg på pappas dator att han letar förfullt efter en boxnings säck, han måste verkligen anse att jag är i stort behov av en. Imorgon är det en lektion i skolan sedan fetaste mysdagen med ett gäng tjejer.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0