IT TAKES A FOOL TO REMAIN SANE.



The Ark var och spelade på siesta i sommras när vi var där, någon utav de första kvällarna. Vi hade inte ens tänkt gå dit men filippa och jag gick i alla fall, mest bara för att typ. Och sedan dess är jag helt fast, hur han snackar mellan låtarna får mina armar att resa sig. Låtarna isig är kanske inte de bästa men han gör dem så jävla bra. Detta klipp är dock inte från siesta men han sa ungefär samma sak och han är ju så jävla klok!

Hade inte bangat på att se dem igen, därför känns det ännu lite surare att jag missde the ark & håkan när dem var här i kalmar i sommras. Det är ju deras sista tuné någonsin och jag är så jävla glad att filippa och jag gick dit och kollade trots allt. Tycker han är så jävla cool rent ut sagt.

Kommentarer
Postat av: filippis

ÅNGESTT!!!!!

2011-09-12 @ 16:52:18
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0