GRATTIS PÅ 18 ÅRS DAGEN.I



mår totalt skit. men vilken kväll igår, lisa fyllde till slut även hon 18 så ett stort grattis till vår egna lilla fisa. Förfesten igår var sinnessjukt rolig, dansade och svepte drinkar hela kvällen. Vallen levererade inte lika mycket, kan inte sluta jämföra det med sunny beach och den glade viking. Har alltid sagt att jag aldrig blir bakfull, tar tillbaka det. Har legat helt utslagen i sängen framför vampire diaries tills nu, då jag har förflyttat mig till soffan i väntan på att pappa ska komma hem med pizza till mig. Inte så konstigt att man mår som man gör med tanke på vad som dracks igår. herregud. älskar i alla fall tanken på att det är lördag idag och inte söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0