FÖR VI LEVER ALLA MED KÄNSLAN ATT FALLA.


mitt fina lilla gudbarn, min fina lilla kusin, min fina lilla favorit tjej♥

Helt vanlig måndag, tre lektioner och sedan slutade jag vid halv tre. Fick ett sms från carolina "du saknar inte ditt bankomatkort & körkort?" woupsi. Hälsade på henne en stund innan jag tog en promenad från funkabo in till stan(obsavera promenad). Vandrade runt på stan i min ensamhet, hittade två par jeans. Otroligt väbehövligt då alla mina gamla tragiskt nog blivit för små eller gått sönder. Har precis tryckt i mig mat och ligger i soffan och kollar på 101 dalmatiner som går på tv, hur mysig film! Kollade jämt på den när jag var liten. Ikväll ska jag plugga lite svenska, kolla på det nyaste vampire diaries avsnittet och gå en runda med ronja. Imorgon börjar jag vid elva och det är så sinnessjukt underbart! Gillar läget lite denna veckan då jag går till halv tolv på onsdag och är ledig fredag + ensam hemma hela helgen. eheh

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0