FIND SOMEBODY JUST AS FUCKED UP AS YOU ARE AND SETTLE DOWN.


har inte varit något stort fan av livet på senaste tiden eller så har livet inte varit något stort fan av mig, vad vet jag. Vi har i alla fall inte kommit överrens helt enkelt. Desto större fan har jag varit av mina vänner och familj. Men för att se det från en ljusa sidan: nu kan allt bara bli bättre, eller hur?

skolan och fotbollen är väl vad som tar upp min tid just nu, lite släktkalas och lite myskvällar också. Har varit lugna och mysiga helger ett tag nu, något vi ska ändra på på fredag. Men nu: (trumvirvell)....ska jag plugga! Kommer inte ihåg när jag gjorde det sist men två böcker ska läsas så det är lika bra att börja. Ikväll ska jag ut och springa en runda och sedan kolla på idol. Så nu vet ni.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0