DID I SAY IT'S JUST A BOY, WHO KEEPS ME ALIVE?

Varför har jag alltid bra fredagar tills jag kliver in i mediasalen? Då funkar inte datan helt plötsligt, photoshop stänger av sig och glömmer att spara och just mina teckensnitt funkar inte. blir smått galen på de faktiskt. Men solsken, fina klasskompisar och lite donken häng med några nötter väger upp denna fredagen.

Planerna för ikväll är att dra hem snabbt (när jag gjort klart min upgf) käka och dra och spela match. Hemma mot rottne klockan 19.00 och jag hoppas att min ljumske håller då jag sträckte till den igår på träningen. Kvällen ska spenderas i högsta mysform med mina tjejer och morgondagen bjuder på släktkalas för carolina. Vit och lugn helg, så jävla värt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0