BYTER BLOGG - JOHANNASTEEN.DEVOTE.SE

Efter ett tag på blogg.se tänkte jag nu byta, precis som rubriken säger. Har tröttnat på att sitta flera timmar med att få ihop en enkel design och kände helt enkelt för en förändring. Och bara för de så krabbar blogg.se, kan inte länka eller ladda upp bilder (vet inte om det bara är min data men ändå). Har även laddat hem devote appen till mobilen så lär bli mer uppdatering! Så nu testar vi på devote.se istället och trivs jag inte byter jag helt enkelt tillbaka. Tänker spara denna bloggen för det finns så sjukt mycket minnen här. Men det är här ni ska läsa (vet att det inte går att länka men ni får helt enkelt kopiera): www.johannasteen.devote.se www.johannasteen.devote.se www.johannasteen.devote.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0