YOU KNOW THE TIME FLIES. ONLY YESTERDAY WAS THE TIME OF OUR LIVES.



OJ. Några dagar sedan jag skrev här. Det har hänt en del, fast ändå inte. Har sett den årliga rugbyn, skrikit på filippa och hejat i smyg på kaggnisterna rasmus och amilia. Resultaten vet väl redan alla och jag blev stört imponerad av tjejerna i år, även killarna var grymma. Tillbringade kvällen med saknade vänner och lite alkohol och somnade sedan bredvid min fina.

Har annars tillbringat några timmar i sporthallen, årliga julkul har ägt rum. Har fått några halvt hjärtinfakter då tjejerna förlorade i sudden och killarna vann. Kan inte fatta att vi är för gamla för den cupen, här snackar vi ålders noja på hög nivå. Har redan planerat att fly min 19 års dag, 19 liksom?!

Annars då? har en ganska stor klump i magen som inte riktigt lämnar mig ifred. Den hade inte funnits där om vårt projektarbete hade rullat som det ska, eller om jag hade koll på nk provet på torsdag eller om min rapport i engelska c var färdig. Nu är det dock såhär att jag inte har koll på någonting. underbart

Men det är faktiskt första advent idag. Mamma spelar non-stop på sin nya julskiva (vaknat till mer jul varenda morgon) och igår bakade vi lussebullar till ett helt land, ungefär. Nu ska jag hoppa in i duschen för sedan kommer farmor hit på middag för att sedan bege oss till kosta för lite mer julmys. oh jag älskar julen.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0