LET ME HOLD YOU FOR THE LAST TIME. IT'S THE LAST CHANCE TO FEEL AGAIN.



Har äntligen kunnat slita mig från min säng. Blir alltid såhär, fastnar, blir kär, skrattar, gråter och kan bara inte sluta att titta. Så jävla patetiskt. MEN Josse har haft min gossipgirl box i ett år tror jag (?) haha - kärt återseende vill jag lova. Igår var jag hur som helst i skolan och sedan var jag och milla och tränade. och idag då: roadtrip-skola-projektarbete-gossip girl-nk plugg-gossip girl

Och imorgon är jag ledig hur underbart att kunna fortsätta kolla hela natten och kunna sova tills jag vaknar imorgon. Dock ska jag hinna skriva en halv engelska c rapport och nöta in ett nk prov men det tar vi imorgon, älskar lediga dagar även om skolan suger röv

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0