I HAVE MISSED YOU.



Okej. Nu lovar jag, inga mer byten. Men jag har faktiskt saknat denna bloggen, de gammla inläggen, att bilderna blir stora och fina och allt det dära. Annars då? Somnade halv fyra i natt och flög upp när jag fick ett sms "kommer om 5 minuter" och detta var då på stationen, stressade som ett as men insåg sedan att det inte fanns en chans att hinna. Dagen började bra liksom. Har annars spenderat den i skolan och sedan några timmar hos ronja lite spontant, hockeyspel med axel & kladdkaka. Riktigt fint

Helgen vet jag inte riktigt hur den ser ut, kanske lite utgång, kanske lite hemmakväll. Hur som ska det bli jävligt skönt med helg och få sova ut på morgonen. Har drabbats av någon "jag kan inte sova på natten" syndrom och det är inte lika roligt som det låter.
NU: ska springa en runda för att sedan hoppa in i duschen och äta lite kvällsmat.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0