MY MIND ALWAYS CALLS

Sjukaste kvällen på väldigt länge igår. Skrattade mig igenom hela kvällen. Lisa och jag vinglade härifrån runt åtta tiden, till nästa förfest där mina strumpbyxor gick sönder så hoppade runt i kakans morgonrock och ett par solglasögon. "hur mycket tänder du på mig nu?" haha. Shott efter shott gick ner och amigo var sinnesjukt bra likaså rebecca och fiona. mådde dock inte speciellt bra i början tur att en snäll liten människa satt och pratade pepp-talk i trappan med mig tills jag var redo för dansgolvet igen. Att det tog mig 1,5 timme från det jag öppnade dörren tills att jag låg i sängen och sov är en annan historia, har hört rykten om att jag satt på köksgolvet och åt billys pan pizza. Får tacka mina fina vänner för gårdagen. NU: klunka kaffe.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0